hairtrend! – hajhosszabbítás, fejtetődúsítás, póthajak

Hajgarancia

Frissítve: 2016.07 hó.
 

PRÉMIUM PÓTHAJ GARANCIA, VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZATÓ

(Prémium copf, tincses, tresszelt, lófarok, damilos és csatos póthaj, fejtetődúsítás/bubi póthaj)

Hajhosszabbítás előtt, a póthajak felillesztése előtt részletesen olvassa el a garanciára vonatkozó tájékoztatót!

  • A vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben TRESSZELT PÓTHAJAT vásárolt/rendelt, a tresszelt hajsor elvágása/szétvágása esetén a hajsorok végeit varrógéppel vagy kézi varrással rendesen el kell varrni, különben hajsorok széleiből erősen hullani fog a haj!
  • A vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben feldolgozatlan COPFOT vásárolt/rendelt, úgy a hajcopfban természeténél fogva találhatóak rövidebb szálak is (50cm hajcopf esetén is megtörténhet, hogy akár 20cm hajtincs is található benne). A hajcopf szétszedése esetén csak a rövidebb hajszálakat, copf részeket NEM áll módunkban sem visszavásárolni, sem cserélni!    
  • Az eladó a vevőt a termék vásárlásakor, online rendelésekor részletesen tájékoztatja a póthaj megfelelő ápolásáról, azonban fodrászati ismeretek megtanítására nem köteles, így a helytelen kezelésből adódó hibákért felelősséget nem vállalunk. (Ápolási útmutató a hátoldalon!)
  • A vásárló elveszíti a garanciát a póthaj festése, szőkítése, dauerolása, színezése, a keratin felére vágása és a póthaj egyéb vegykezelése után. Ez esetben minőségromlás és higéniai okok miatt a terméket cserélni, visszavenni nem áll módunkban.
  • Higiéniai okokból a parókát és póthajat nem cserélünk! Csak eredeti bontatlan csomagolású, nem használt póthajat veszünk vissza vagy cserélünk (csak általános rendelés esetén, lásd alább).
  • A vevő tudomásul veszi, hogy a nem nálunk felhelyezett póthajért és annak költségéért felelősséget cégünk nem vállal.
  • A nálunk vásárolt, azonban más szalonban felillesztett hajakért – a póthaj hullásáért – felelősséget nem vállalunk. Ez esetben annak a szakembernek kell vállalni a garanciát, aki felillesztette a póthajat. A póthaj hullásának a póthaj minőségéhez nincsen köze, csak a használt ragasztóanyag (keratin) és a felillesztés munkájához van köze.
  • A vevő tudomásul veszi, hogy a forró hajszárító és hajvasaló szárítja és fénytelenné teszi a hajat, valamint gyengítheti a keratint és ez az illesztett haj idő előtti leeséséhez vezethet.
  • Az emberi hajak természetéből adódó tulajdonságokért nem tudunk felelősséget vállalni. Velünk is előfordult már, hogy különböző fejekről levágott copfok még a kíméletes hajfestés ellenére is váratlan módon reagáltak, pl. egyenes hajból göndör lett, egészségesnek tűnő haj visszatöredezett. Minden haj másképpen reagál bizonyos műveletekre. Ezért a vásárolt póthajjal, ha bármilyen műveletet szeretnénk végezni, előtte próbáljuk azt ki egy kis tincsen és az eredmény megismerése után fogjunk csak hozzá a többihez! Az emberi haj különböző környezeti hatásokra, beavatkozásokra más és más módon reagálhat.

  • Személyes vásárlás esetén, melynél látja a színt, hajhosszt (hajtömörséget – hajvégtömörséget) és tapintással a minőséget, ez esetben nem áll módunkban visszavásárolni a póthajat, későbbi minőségi kifogás esetén sem.
  • Postai csomagküldés esetén amennyiben a vevőnek nem tetszett a rendelt termék (attól függően, hogy általános vagy egyedi rendelés, lásd alább!), úgy joga van az áru kicseréléséhez az áru átvételétől számított 8 napon belül. A cserélni kívánt termék eredeti, bontatlan csomagolásban, sértetlen állapotban kell, hogy legyen. Csere: Postai termék visszaküldés esetén csak a normál, nem utánvétesen küldött csomagokat vesszük át, bontjuk ki és kicserélve küldjük vissza a megrendelt címre. Visszatérítés: Postai termék visszaküldés esetén csak a normál, nem utánvétesen küldött csomagokat vesszük át, bontjuk ki és térítjük meg a termék árát a vevő bankszámlaszámára 15 munkanapon belül. A postázás költségét mindenkor a vevő állja.
  • Postai csomagküldés „ÁLTALÁNOS RENDELÉS”: Általános rendelésnek számít az online vagy telefonon leadott hajrendelés, melynél a póthajat natúr (#3,4,5ös színárnyalat), mézszőke (csak világosított #8,9,10es színárnyalat), platinaszőke (csak (világosított #10, 11, 12-es színárnyalat), az alábbi kiszerelésben: natúr barna feldolgozatlan copf; natúr/mézszőke/platinaszőke tresszelt, vagy többsoros csatos póthaj csomag. Ezek a hajtermékek még tovább festhetők, illetve világosíthatóak, így még bármilyen póthajszín elkészíthető belőle. A haj tapintásának, hajtömörségének nem tetszése esetén, közös megegyezés alapján a vevő 8 napon belül kicseréltetheti a terméket, vagy visszaigényelheti a termék árát. 8 napon belül, ha a vevő nem juttatja vissza a hajat a címünkre, úgy automatikusan beleegyezik, hogy a hajtermék megfelel számára és nem igényel cserét, sem pénzvisszafizetést. 8 napon túl minőségi kifogás esetén (legyen az gubancolódás, hajtöredezés…stb) SEM tudunk cserélni vagy pénzt visszafizetni.
  • Postai csomagküldés vagy személyes átvétel „EGYEDI RENDELÉS”: Egyedi rendelésnek számít a vevő egyedi igényeire készített póthaj, világosított és festett, vagy göndör, vagy egyedi mennyiség rendelése, tincsezett, lófarok copf, damilos póthaj, fejtetődúsítás/bubi póthaj rendelése natúr vagy egyedi színben, vagy egyedileg választott magyar copfból készült és feldolgozott csatos póthaj, damilos póthaj, lófarok copf, fejtető bubi..stb.. Ezek a megrendelések kizárólag a megrendelő egyedi igényeire készültek, melyet másnak nem tud értékesíteni cégünk, így minőségi nem tetszés, hajtömörség, hajtöredezés, hajvastagság, tapintás …stb. nem tetszése esetén SEM tudunk cserélni vagy pénzt visszafizetni, még 8 napon belül sem. Egyedi rendelés esetén ajánljuk a személyes konzultációt!

  
**Tipp: Amennyiben még nem ismeri hajainkat, és annak minőségét hosszútávon is hordva, úgy érdemes kis mennyiséget rendelni, akár 10 grammot vagy kevesebbet, melyet moshat, festhet, csavarhat, szőkíthet a saját felelősségére, és ha hosszútávon meg van vele elégedve, akkor már nagyobb mennyiséget is tapasztalattal nyugodtan tud rendelni.  

Mi arra tudunk garanciát vállalni, hogy a nálunk kapható hajak: 100% emberi prémium minőségű, festetlen vagy festett/ kíméletesen szőkített hajak és I.osztályú (nem kevert szálas, nem műszálas) hajak. A póthajak lehetnek egyenes, hullámos vagy göndör típusúak, vastagabb vagy vékonyabb száltípusúak.

 

Elérhetőségeink:

Telefonon H-P - 9-17 óráig:
06 (30) 389 9061 Gizella
06 (30) 389 8828 Mona

Hajhosszabbítás telefonos bejelentkezés után:
2120 Dunakeszi, Botond utca 2.